- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De Nederlandse warenhuisketen Albert Heijn opende afgelopen woensdag onder grote belangstelling zijn eerste winkel in Gent. Het succes van de opening was zo groot dat de voorraad tegen het weekend al uitgeput was, schrijft Het Nieuwsblad.
Vele rekken waren al leeggekocht. Vooral de versrayon hing vol met verontschuldigingsbriefjes: “Door het succes bij de opening is er een voorraadprobleem, dit wordt zo snel mogelijk opgelost”. Er waren amper nog melkproducten, slaatjes, of vers vlees te vinden in de koelkasten, meldt Het Nieuwsblad. Het succes was onverwacht voor Albert Heijn, die in het weekend geen nieuwe leveringen meer kon doen gebeuren.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?