- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Eind 2012 wordt het merk Blédina, al meer dan een eeuw gespecialiseerd in de vervaardiging van gezonde en gevarieerde voeding voor kinderen, geleidelijk aan vervangen door Friso, het merk van de groep Hero Benelux. Hero nam in juni 2008 de activiteiten van Blédina voor de Benelux over. Dit betekent echter geen enkele onzekerheid voor de consument. De verpakking van Friso blijft even aantrekkelijk en de recepten zijn ongewijzigd.
Het merk zal ook een geheel nieuw gamma tussendoortje uitbrengen voor de kleintjes: het gamma “Myam!”. Dit zal in een hartige versie verkrijgbaar zijn met Kaas Knabbels en Wortel Knabbels en in een zoete versie met Rijstwafeltjes.
Om deze veranderingen te vieren start Friso de actie “je hebt nooit genoeg slabbetjes”, waarmee moeders gratis kunnen sparen voor grappige slabbetjes.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?