- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
In zeven Belgische Carrefour Hypermarkten kan je de uitgebreide tuin- en terrascollectie van Carrefour ontdekken in een pop-up store, die gevestigd is in een tent op de parking van de winkel.
Nu de lente in het land is, begint de Belg weer volop aan zijn tuin en terras te werken. Dat heeft ook Carrefour begrepen, dat onder het motto ‘Geniet van het buitenleven’ zijn nieuwe tuin- en terrascollectie naar voren schuift. Niet alleen pakt de retailer uit met kortingen op tuinmeubels in zijn hypermarkten, Carrefour opent in zeven winkels ook speciale pop-up stores.
In de Carrefour Hypermarkten van Brugge (B-Park), Oostakker, Schoten, Kuringen, Mont St-Jean, Herstal en Bomerée vind je de zeven tuinpop-ups terug. Het gaat om grote tenten die op de parking van de winkels neergepoot werden.
Klanten kunnen er het hele tuinassortiment (salons en tuinsets, parasols, decoratie en barbecues) op één plek ontdekken, net als een exclusief gamma tuinmeubelen dat alleen in de pop-up stores wordt voorgesteld. Bovendien kunnen klanten er professionele hulp en tips krijgen.
Met zijn pop-ups wil Carrefour inspelen op de huidige do-it-yourself-trend. “Klanten zijn op zoek naar inspiratie, tips, degelijk gereedschap en kwalitatieve tuinmeubelen. Tuinen, terrassen, platte daken, koertjes en balkons worden worden ondertussen als nieuwe leefruimtes gezien en horen volgens de klant ook verfraaid en ingericht te worden,” klinkt het.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?