- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Carrefour engageert zich als officiële partner van de Rode Duivels en de Belgische Voetbalbond voor het WK van 2014. De retailer zal exclusief producten van de nationale ploeg verkopen, en even exclusieve acties organiseren rond het WK.
De Rode Duivels zijn razend populair, en iedereen springt graag mee op de kar van het nationale elftal. Jupiler is een duidelijk partner in het retaillandschap, en ook Carrefour bindt zich nu duidelijk aan Kompany en co.
Langs de ene kant gaat het om een partnerschap dat tijdsgebonden is, i.e. tijdens de Wereldbeker 2014, dat vertaald zal worden in exclusieve acties voor de klanten. Daarnaast kunnen de supporters van de Rode Duivels vanaf maart 2014 terecht bij Carrefour die in zijn winkels de grootste keuze producten van de nationale ploeg exclusief zal verkopen.
“We kiezen ervoor om onze sterke lokale verankering en onze internationale uitstraling ten dienste te stellen van alle voetbalfans. Als belangrijke speler op de Belgische markt genieten we ook van een sterke naambekendheid en aanwezigheid in het buitenland, zoals ook in Brazilië… Dat kan geen toeval zijn!”, zegt François-Melchior de Polignac, Uitvoerend Directeur van Carrefour Belgium.
Carrefour zal de Rode Duivels ook ondersteunen tijdens de kwalificatiefases van het Europees Kampioenschap in Frankrijk in 2016 en het Wereldkampioenschap in Rusland in 2018, bij winst of verlies. Ookde Belgische vrouwenploeg (Belgian Red Flames) en de Cofidis Cup (de Beker van België worden voortaan ondersteund door Carrefour.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?