- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Collect & Go lanceert een nieuwe versie van zijn mobiele app. Colruyt was de eerste supermarkt die klanten een smartphone-app aanbood waarmee zij hun boodschappenlijst konden verzenden. Dit was gedurende enkele weken de populairste app die gratis in de App Store was te verkrijgen. Volgens Pieter Ceuleers dragen de groeiende populariteit van de iPhone en de opkomst van Android bij aan een verandering van de perceptie van inkopen bij de klant. Het percentage aankopen met iPhone en Android vertegenwoordigt nu 4% van de reserveringen.
Collect & Go heeft rekening gehouden met de suggesties van klanten, wat geleid heeft tot de volgende vernieuwingen:- Met versie 2.0 kunnen nieuwe klanten zelf op een eenvoudigere manier de kortingkaart van Colruyt scannen.- De klant kan zijn lijst met artikelen in een dossier opnemen. “De digitale versie van Collect & Go Post-its is nuttig als de klant weinig tijd heeft of als de smartphone geen bereik heeft”, licht Pieter Ceuleers toe.- de app zoekt de dichtstbijzijnde verkooppunten en biedt de klant een routebeschrijving.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?