- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Collivery en Foodinvest, de foodservicebedrijven van Colruyt Group, fuseren en heten vanaf nu Solucious. Dat werd zopas bekendgemaakt op een persconferentie. De nieuwe grossier zal voedingsartikelen leveren aan zowel professionele en particuliere klanten.
Solucious heeft een uitgebreid assortiment retail- en foodserviceproducten: vers, droge voeding, diepvries en non-food. De nationale grossier zegt zo tegemoet te komen aan de specifieke noden en vragen van de ruime foodservicemarkt. Het nieuwe bedrijf bevoorraadt enerzijds horeca, sociale restauratie in overheidsinstellingen, het onderwijs, de zorgsector … Anderzijds levert de grossier ook aan particulieren en heeft hij b2b-klanten zonder warme keuken, zoals kinderdagverblijven en kmo’s.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?