- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De klanten van Colruyt zouden de laatste jaren in december gemiddeld 30% meer uitgeven dan in andere maanden. De groep verwacht dat klanten in deze financieel moeilijke tijden de feestdagen thuis zullen doorbrengen en past zijn assortiment voor de feestdagen hierop aan.
Vanaf 7 december zullen de klanten op de culinaire site van Colruyt tips, recepten en filmpjes kunnen vinden over specialiteiten voor de feestdagen. In totaal zullen online tien verschillende menusuggesties en drie diensten kunnen worden geraadpleegd. De kosten voor de menu’s variëren van 13 tot 27 euro per persoon.
Voor klanten die liever een kant-en-klaar product hebben, heeft de slagerij van Colruyt twee complete vijfgangenmenu’s voor minder dan 20 euro per persoon.
Dit jaar zal Colruyt ook een uniek assortiment Single Malt Schotse, Ierse en Japanse whisky’s aanbieden. Deze zijn slechts online te koop.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?