- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Voor de tiende keer alweer zet Gondola met de INN’awards de meest innoverende producten op de Belgische retailmarkt in de bloemetjes. Maar we hebben dit jaar ook enkele nieuwigheden in petto…
Zo wordt voor de prijsuitreiking van de INN’awards de ‘Innovation Night’ georganiseerd, die op 26 maart doorgaat in Kinepolis Eigenbrakel. Niet zomaar een receptie, maar een heus feest ter gelegenheid van de innovatie.
Verder wordt er naast food, non-food en store brands een compleet nieuwe categorie geïntroduceerd voor de INN’awards 2015: vanaf nu kunnen ook “lokale producten” meedingen naar een innovatieprijs. Zo willen wij ook aan kleinere ondernemingen de kans geven om hun meest vernieuwende producten in de bloemetjes te zetten bij de verzamelde retailsector.
En wat valt er te winnen buiten een INN’award zelf? Ten eerste visibiliteit op de prijsuitreiking en de mogelijkheid om te communiceren in de innovatiespecial van Gondola Magazine. Maar de laureaten zullen ook aandacht krijgen in een radiocampagne (VAR) gericht op consumenten.
De komende dagen en weken zullen we meer nieuws over de INN’awards op u loslaten. Aarzel in de tussentijd niet om uw innoverende producten in te schrijven op onze website.
Meer info? http://innawards.gondola.be
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?