- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Carrefour market lanceert een grote promitiecampagne waarin de verse producten op het voorplan staan. De retailler viert, van 29 april tot 28 mei, de terugkeer van de lente met promoties en animaties in de versafdeling. De grote nieuwigheid van deze campagne is dat de klant zelf kan kiezen welke promotie hij toepast op zijn lievelingsproducten, met kortingen tot -35 %.
Klant is koningVier weken lang zijn er aan de ingang van alle Carrefour market-supermarkten promostickers beschikbaar. Voor de klant is het heel eenvoudig: hij kiest zijn favoriete producten uit de afdeling-van-de-week en kleeft er de stickers van zijn keuze op.
De twee eerste weken worden de afdelingen groenten & fruit en brood- en banketbakkerij in de kijker gezet. De twee volgende weken zullen de afdelingen slagerij/charcuterie (met een focus op BBQ en fijne vleeswaren), traiteur (en zijn producten voor lekkerbekken en streekproducten) en de afdeling vis & zuurwaren (in het bijzonder garnalen en zalm) in de spotlights staan.
DegustatiesIn het kader van de actie organiseert Carrefour market in de weekends degustaties waarin de consument de producten in kwestie kan proeven. De degustatie-avond ziet er uit als volgt :
Gratis uitdeling groenten- en fruitshakers
Als startschot voor deze actie zullen er shakers met vers fruit of verse groenten uitgedeeld worden op verschillende invalswegen naar
De actie wordt op gang getrokken met een 360° communicatiecampagne: een durende tv-campagne met 2 reclamespots, advertentie in het magazine Simply You, dossier in de folder, eigen website, campagne op de sociale netwerksites en natuurlijk ook communicatie in de winkel.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?