- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Niets houdt Delhaize meer tegen in de race om de laagste prijzen… De supermarkt verlaagt voor de vierde keer dit jaar de prijzen van zijn producten. Na frisdranken, baby-artikelen, vleeswaren, brood, parfumerie- en drogisterijartikelen en ongeveer 150 producten van zijn keten Tom & Co zijn nu de nationale merken aan de beurt voor een prijsverlaging. De prijzen van de 50 producten van grote merken zullen vanaf 31 mei gemiddeld met 4% dalen.
Bijvoorbeeld:- Evian water: -19%- Heinz ketchup: -16,3%- Mr Propre schoonmaakmiddel: -8,8%- Douwe Egberts koffie: -4,5%
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?