
- “Zondagsopening is voor ons een kwestie van overleven”
- De comeback van de foodretail: het winterrapport van YouGov
- Dossiers: barbecue, pizza, veggie & vegan, ice cream, lunch on the go ...
Niets houdt Delhaize meer tegen in de race om de laagste prijzen… De supermarkt verlaagt voor de vierde keer dit jaar de prijzen van zijn producten. Na frisdranken, baby-artikelen, vleeswaren, brood, parfumerie- en drogisterijartikelen en ongeveer 150 producten van zijn keten Tom & Co zijn nu de nationale merken aan de beurt voor een prijsverlaging. De prijzen van de 50 producten van grote merken zullen vanaf 31 mei gemiddeld met 4% dalen.
Bijvoorbeeld:- Evian water: -19%- Heinz ketchup: -16,3%- Mr Propre schoonmaakmiddel: -8,8%- Douwe Egberts koffie: -4,5%
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?