- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Dr. Oetker heeft een stand ontwikkeld waarmee het pop-up pizzeria’s kan installeren in verkoopspunten. De keuze voor een eerste probeersel viel op Albert Heijn. Dat meldt ons Distrifood.
Casa di Mama is de naam van de pop-up pizzeria van diepvriespizzaproducent Dr. Oetker. Gedurende 22 weken zul je de pizzeria terug kunnen vinden in 43 verkooppunten van Albert Heijn. Ze zal er telkens één week blijven staan. Op vrijdag, zaterdag en zondag bakt een werknemer de pizza’s ter plaatse. De primeur is voor de vestigingen in Breda en Maastricht. Momenteel is het nog niet duidelijk of het concept ook in België zal uitgerold worden.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?