- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Alle bestellingen van Colruyt-dochters DreamLand en ColliShop kunnen vanaf nu thuis geleverd worden. De non-foodformules van de Colruyt Group spelen zo in op de snel evoluerende online markt.
“Voor het gemak van de klanten werden sommige grote artikelen, zoals zwembaden en schommels, vroeger al uitsluitend thuis geleverd. Die service hebben we nu uitgebreid naar het volledige online assortiment. We bieden zo eenvoud aan onze klanten en maken hun leven opnieuw een beetje makkelijker”, zegt Dirk Berteloot, algemeen directeur non-food businesses Colruyt Group.
Klanten kunnen er ook voor kiezen om hun bestelling op te halen in één van de 315 afhaalpunten bij Colruyt of Okay, of hun bestelling te laten toevoegen aan hun Collect&Go-reservatie. Klanten die voor thuislevering kiezen kunnen online betalen en een leveringsdatum en -adres kiezen.
De verzendkosten van de bestelling zijn afhankelijk van het gewicht en de afmetingen van het bestelde artikel. Voor een klein artikel bedraagt die 2,95 euro (in de week), of 5,95 euro (op zaterdag). Voor grotere bestellingen is dat al snel 22 of 30 euro. De leveringen gebeuren via bpost.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?