- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De strategie van Colruyt om een reeks huismerken te vervangen door één overkoepelend merk (Boni Selection) wordt doorgetrokken naar speelgoeddochter DreamLand. Al sinds midden oktober biedt de retailer speelgoed onder een huismerk aan.
Naast grote A-merken had DreamLand tot voor kort heel veel kleine merken in zijn aanbod. Het nieuwe DreamLand-speelgoed vervangt die kleine merken. Het huismerk draagt geen specifieke naam, maar is herkenbaar aan het DreamLand-logo.
Met dit huismerk wil de keten zijn aanbod overzichtelijker maken en zijn imago als speelgoedspecialist versterken. Bovendien belooft het DreamLand-speelgoed het goedkoopste in zijn assortiment te zijn. De nieuwe speelgoedlijn bestaat momenteel uit vier categorieën: babyspeelgoed, poppen, voertuigen en rollenspellen.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?