- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Consumentensite Besteproduct.nl heeft het online koopgedrag van vrouwen en mannen via een infografiek in kaart gebracht. Wat onmiddelijk in het oog sprint is dat mannen meer geld uitgeven dan vrouwen.
Mannen besteden gemiddeld €135 aan hun online aankopen, terwijl dat voor vrouwen doorgaans €95 is. Vrouwen doen wel meer aankopen (60% van alle online inkopen) maar zijn wel selectiever.
De voor-en nadelen van online shopping zijn ook anders voor vrouwen en mannen. Mannen klagen over een trage levering en vrouwen betreuren dat de shoppingervaring online saaier en minder leuk is
Ontdek de infografiek hier:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?