- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Een nieuw logo bevestigt definitief de evolutie van Colruyt Groep van de overkoepeling van alle Colruyt winkels naar de familie van bedrijven die de Groep vandaag de dag vertegenwoordigt: Okay, Dreamland, Solucious, Symeta, IT, Financiën,...
"De groep is ontstaan uit de Colruyt-winkels, en dus hebben we de familienaam behouden in het logo bewust behouden," vertelt Jef Colruyt. "Maar het verschil tussen Colruyt Group en Colruyt is duidelijker. Op die manier willen we het voor onze stakeholders eenvoudiger maken om te weten wanneer ze met de groep te maken hebben, en wanneer met Colruyt."
En die eenvoud verklaart ook de nieuwe baseline: Simplicity in Retail.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?