- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
We hadden lang het raden naar wat Albert Heijn in ons land ging doen rond de wereldbeker voetbal, maar vanaf deze week introduceert AH België een legioen Rode Duivels hamsters om onze nationale ploeg aan te moedigen.
Albert Heijn staat erom gekend tijdens voetbaltoernooien met verregaande acties op de proppen te komen om het Nederlandse elftal aan te moedigen. Winkels die letterlijk oranje kleuren, “wuppies”, “beesies”,… AH gaat steevast mee in de Oranjegekte bij onze noorderburen. Nu is de keten echter ook aanwezig in België, en met zo’n actie uitpakken bij ons zou geen goed idee zijn. Er is namelijk altijd al veel rivaliteit geweest tussen Oranje en de Rode Duivels.
Dus steunt AH voor de allereerste keer een andere nationale ploeg, de onze. “Als Albert Heijn België supporteren we natuurlijk volop voor de Rode Duivels”, zegt Kevin Vonckx, marketing & communication manager bij Albert Heijn België.
De retailer lanceert hamsters, die in Nederland voor Oranje supporteren en in België voor Kompany en co. Vanaf maandag 2 juni geeft Albert Heijn haar klanten een Belgische hamster gratis bij een aankoop van € 15. Daarnaast zijn er verschillende hamsterattributen beschikbaar, zoals een grote hamster, een hamstertribune en een hamstersjaal.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?