Holland & Barrett
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Holland & Barrett
De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett ziet uitbreidingsmogelijkheden in België, al is het vinden van de juiste locaties niet altijd even simpel. Dat meldt managing director, Lies Goezinne, aan RetailTrends.
Momenteel heeft gezondheidsketen Holland & Barrett zo’n 30 winkels in ons land, maar als het van managing director Lies Goezinne afhangt wordt dat aantal in de toekomst nog opgetrokken, zo vertelt ze aan RetailTrends. Hoeveel precies wil ze niet kwijt, maar een uitbreiding zou volgens haar moeten helpen om onder meer de reputatie van het merk te versterken. Ze benadrukt dat het vinden van nieuwe locaties een moeilijke opgave is, aangezien de keten al aanwezig is in de meeste stadscentra. De bedrijfsstrategie aanpassen en zich vestigen buiten de stad is echter geen optie. De nieuwe winkels zouden ook gebouwd worden volgens het nieuwe winkelconcept dat focust op houten vloeren, ledverlichting, planten en zwarte kasten. Ook alle bestaande winkels krijgen een make-over, zo meldt Goezinne.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?