- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Sinds 2 september maakt Horeca Magazine, het grootste B2B-magazine voor de horecasector, deel uit van Gondola Group. De groep realiseerde de vorige jaren belangrijke investeringen in digitalisatie, events en opleidingen om de retail en merkleveranciers beter te informeren. De komst van Horeca Magazine versterkt dat aanbod van Gondola naar de voedings- en retailsector in België. Gondola Group is uniek in Europa door alle kanalen te dekken: e-commerce, foodretail, non-foodretail en nu ook horeca.
"Dankzij sterke online tools, maar ook de expertise in events en opleidingen die Gondola vandaag aanbiedt, is de complementariteit tussen Gondola en Horeca Magazine nog sterker ”, aldus Richard Thijssen die General manager blijft van Horeca Magazine en Cook.
Horeca Magazine (100.000 lezers maandelijks) richt zich tot de Horeca Professionals, en Cook richt zich tot de “hobbykoks”. Met een ijzersterke community van meer dan 2000 foodies is Cook de grootste hobbykok community in Benelux. Daarnaast brengt Horeca Magazine ook het magazine Taste en diverse kookboeken op de markt.
Gondola is ondertussen als retail magazine ook sterk gegroeid in andere retail sectoren met haar afdeling Gondola non-food.
“De komst van Horeca Magazine is een duidelijke versterking van het media aanbod, maar ook van de events en opleidingen in het food universum van Gondola. De foodretail en voedingsproducenten zijn vandaag al uiterst enthousiast naar de synergiën,” aldus Pierre-Alexandre Billiet, CEO van Gondola.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?