- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Dat de Franse retailers het voortouw nemen in de ontwikkeling en uitrol van de drive’s wisten we al. En vandaag bewijzen ze dat opnieuw. Meubelgigant Ikea gaat namelijk zijn eerste drive openen bij onze zuiderburen.
In de Ikea van Montpellier wordt de drive momenteel nog getest, maar zou al snel uitgebreid kunnen worden. Klanten uit de regio kunnen op de website van de lokale Ikea-winkel uit 5.000 producten kiezen. De bestellingen zijn de volgende dag al beschikbaar en blijven dat voor maximum 3 dagen. De dienst is echter niet gratis, maar kost €25 (€ 9,90 voor Ikea Family-leden klanten in de opstartfase).
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?