- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
LS Distribution logistics Benelux lanceert in februari Kariboo!, een nieuwe pakjesdienst op de Belgische markt. In meer dan 600 dagbladhandels en buurtwinkels zullen consumenten online bestellingen kunnen laten leveren of zelf pakketjes versturen.
“Uw pakketje. Zonder gedoe.” Met die slogan positioneert Kariboo! zich als de nieuwe pakjesdienst op de Belgische markt, en mikt het op gebruiksgemak. “Onderzoek wijst uit dat consumenten zelf willen kiezen waar en wanneer ze hun pakketje ophalen – vóór, tijdens of na hun werk, zoveel mogelijk in de buurt van waar ze wonen of werken. De ruim 600 Kariboo!-spots bieden de consument al die keuzemogelijkheden”, zegt Tom Baeten, Sales & Marketing Manager.
De dagbladhandelaars en buurtwinkels vormen het hart van de Kariboo!-service. Tom Baeten: “Meer dan 90% van deze verkooppunten is open vóór 7.30 uur en sluit pas om 18 uur of zelfs later. Bovendien kun je in bijna alle kranten- en buurtwinkels 6 dagen op 7 terecht. Als consument vind je altijd een Kariboo!-spot vlakbij.”
Dankzij de overeenkomst met het Franse Relais Colis en het Nederlandse PostNL, kunnen consumenten ook hun bestellingen bij verschillende Franse en Nederlandse webshops in bij Kariboo!-spot oppikken.
Kariboo! is een merk van LS distribution logistics Benelux, het zusterbedrijf van Lagardère Services. Ter herrinering: Guillaume Beuscart, CEO van Lagardère Services is de hoofdspreker op de sessie van The Retail Society op 13 februari.
Lees ook:
Guillaume Beuscart, CEO LS distribution Services Benelux, is ook gastspreker op de sessie van The Retail Society op 13 februari. Schrijf u hier in!
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?