- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Lidl heeft in Zweden met een wel erg originele publiciteitsstunt verrast. In september opende in Stockholm het hippe pop-uprestaurant “Dill”, dat onmiddellijk in de smaak viel bij de Zweedse foodies. Er stond immers een tweesterrenchef achter het fornuis, en de prijzen waren lager dan in vergelijkbare restaurants. Geen wonder dus dat Dill vanaf dag één volgeboekt was. Alleen had Dill een geheim: alle ingrediënten kwamen van discounter Lidl. Onder de slogan “Sometimes you need to change the outside, to get people to discover the inside” wil Lidl hiermee de kwaliteit van haar producten bewijzen. Of zoals ze het zelf zeggen: “good food doesn’t have to cost more”.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?