- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Op 10 mei wordt telecombedrijf Mobistar officieel omgedoopt tot ‘Orange’. Om die naamsverandering bekend te maken, pakte het uit met een bijzondere out-of-home campagne waarvoor het samenwerkte met onder andere Clear Channel. De mobiele operator schenkt namelijk de lichtgevende letters uit zijn bedrijfsnaam weg aan de personen die de beste woorden vormen met deze letters.
Met deze campagne doet Mobistar/Orange beroep op de creativiteit van het publiek, en betrekt het de consument ook actief bij de naamsverandering. Voorbijgangers kunnen onder andere hun inspiratie halen uit drie reclameborden van het nationale 36m² netwerk die voorzien zijn van gigantische lichtgevende letters in Brussel en Antwerpen. Wie kans wil maken op de letters kan meedoen op www.mobistarwordtorange.be. Je moet wel snel zijn: de actie loopt nog maar tot en met 8 mei.
De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Mobistar, Posterscope, Havas Media, Publicis en Clear Channel.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?