- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Colruyt-dochter Okay is de meest gewaardeerde supermarkt van België. Dat blijkt uit het retail zomerrapport van onderzoeksbureau GfK. Colruyt Laagste Prijzen staat op twee.
Okay staat op één omdat de keten volgens het GfK-panel van 5.000 gezinnen het best scoort op de drie categorieën financieel voordeel, voorkomen en vriendelijk personeel. Vorig jaar stond Colruyt zelf nog op één en Okay op twee, maar de formules hebben dit jaar van plaats gewisseld. De top drie wordt aangevuld door Makro.
Op regionaal vlak scoren Red Market en Albert Heijn het best. Carrefour express, Carrefour market en Okay tonen dan weer de beste evolutie ten opzichte van vorige zomer.
Opvallend is dat shoppers over het algemeen meer tevreden zijn dan vorig jaar.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?