Personality of the Year Ontdek de drie genomineerden van de Personality of the Year-awards in de categorie “Foodservice”

POTY24
POTY24
Zoals elk jaar organiseert Gondola een avond rond de Gondola Storecheck Personality of the Year-awards, waarbij drie persoonlijkheden verkozen worden in de drie categorieën: “Retailers” , “Suppliers” en ‘“Foodservice”. Hier volgen de genomineerden in de categorie “Foodservice”.
Zoals nu al ruim 15 jaar het geval is, worden op de jaarlijkse prijsuitreiking van de Personality of the Year-awards de meest dynamische managers en ondernemers in de detailhandel en de sector van de FMCG in de bloemetjes gezet. De prijs bekroont de meest invloedrijke persoonlijkheden in drie verschillende categorieën en alleen al genomineerd worden is al een hele erkenning. Dit zijn de drie genomineerden in de categorie “Foodservice”.
Marc Lanneau
Marc Lanneau kwam in 2000 bij de groep Lekkerland, die Conway België en Lekkerland Nederland omvat. De groep maakt op zijn beurt deel uit van de REWE-groep, een belangrijke speler in de detailhandel en de toeristische sector in Duitsland en Europa. Een groot deel van zijn carrière heeft hij in het buitenland doorgebracht, waar hij verschillende commerciële functies bekleedde in de inkoop, verkoop en commerciële ontwikkeling. Vandaag is Marc Lanneau verantwoordelijk voor de activiteiten in Nederland en België. Onder zijn leiding is het bedrijf geëvolueerd van een traditionele groothandelaar naar een full-servicespecialist in voeding en foodservices.
Bart Buyse
Bart Buyse is de oprichter en CEO van IzyCoffee. Na een managementcarrière van zo'n 20 jaar bij Lufthansa Group Airlines in 5 verschillende Europese markten, besloot hij met een kleine vintage koffietruck voor het ondernemerschap te gaan. Vandaag is IzyCoffee de grootste koffieketen van België, met 22 flagship stores en kleine koffieshops in de meeste grote Vlaamse steden en in Brussel, waar jaarlijks meer dan een miljoen kopjes koffie over de toonbank gaan. In 2025 wil IzyCoffee het aantal winkels in België uitbreiden tot 36, internationaal gaan en de populariteit van het merk verder uitbreiden.
Fevzi Yildirim
Fevzi Yildirim is nu ruim 2 jaar CEO bij Belchicken. Met een solide ervaring in de hotel- en restaurantsector en een passie voor culinaire uitmuntendheid heeft Fevzi Yildirim Belchicken naar een succesvolle expansie geleid, zowel in eigen land als internationaal. Zijn strategische visie en inzet voor kwaliteit hebben sterk bijgedragen tot de groei en het succes van het merk. Het is de ambitie van Fevzi Yildirim om Belchicken te positioneren als een absolute referentie in de sector van de foodservices.
Uw stem is belangrijk! Stem nu op uw favoriete kandidaat voor de Personality of the Year-awards! De stemmen van de jury zullen bij die van het publiek worden geteld.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?