- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Het is weer barbecuetijd en de distributeurs liggen op de loer voor het minste straaltje zon. Delhaize geeft dit jaar weer volop aandacht aan de barbecue met een aantal pagina’s op zijn website. Hierop staan recepten (voor vlees, vis, vegetarische gerechten, salades, sauzen, snacks en toetjes), tips en een complete catalogus. Maar dat is nog niet alles! De supermarktketen heeft tegenwoordig ook een applicatie voor Facebookgebruikers. Hiermee kan de klant op eenvoudige wijze een complete barbecue organiseren. Als de datum is gepland nodigt de consument zijn vrienden uit en maakt hij een boodschappenlijstje. Iedereen kan dan zeggen wat hij wil eten.
In ons magazine van mei zult u een compleet dossier aantreffen over de verschillende barbecueartikelen.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?