- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Om een relatie te ontwikkelen tussen uw merk en de consument is er een allereerste keer nodig, een eerste aankoop. Natuurlijk ontbreekt het uw product niet aan kwaliteit en aan verleidelijkheid, maar het komt er op aan om zo weinig mogelijk remmingen te hebben die de aankoop van de klant zouden kunnen belemmeren.
De perfecte marketeer heeft een brede waaier aan instrumenten om dat voor elkaar te krijgen. Uw doel: de hele ‘customer journey’ van de klant dekken, hem begeleiden in zijn shoppingtraject tot aan de winkelrekken. Het goede nieuws is: hoe dichter bij de aankoop, hoe efficiënter en rendabeler uw communicatie. Waarom zou u zich bij uw marketingplanning niet op die kennis beroepen? Aan u de keuze om de technieken aan te passen aan uw doelstellingen.
Vraag is: wat zijn die aangepaste technieken en instrumenten precies? Gondola Magazine heeft in zijn zomernummer (#227) heet eerst deel gepubliceerd van een reeks die gewijd is aan promotionele doelen en technieken die daaraan beantwoorden. Deze rubriek, ontwikkeld met de hulp van HighCo, is vandaag te downloaden … gratis! Niet meer dan logisch, als je erover nadenkt: in plaats van de technieken op een rijtje te zetten, is het tijd om verder te gaan en ze in de praktijk om te zetten! Veel leesplezier!
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?