- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Daarom biedt The Retail Society, in samenwerking met advocatenkantoor Loyens & Loeff, u op donderdag 21 maart 2013 een unieke juridische training over dit onderwerp aan. We hebben ook de eer om Patrick Schifflers, medebestuurder van GIE Equilibrium, te ontvangen. Hij zal ons aan het begin van de sessie vertellen over het Menu Omega 3 Equilibrium en over het ontwikkelingsproces van het Equilibriumlabel op de producten.
What to expect ?Door middel van zeer concrete cases zal Aude Mahy, advocate voedings- en handelsrecht (Loyens & Loeff), u de sleutels aanreiken voor een beter begrip van het gebruik van voedings- en gezondheidsclaims.
Target audience?Juristen, marketeers, regulatory managers & iedereen die betrokken is bij communicatiestrategieën voor voedingsproducten.
What will you take home?Belangrijke inzichten die essentieel zijn om een communicatiecampagne te ontwikkelen op basis van voedings- en gezondheidsclaims… en een map met patrische informatie die u ten allen tijde van pas kan komen!
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?