- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Spadel vervolgt zijn investeringen in reclame en verkoop met de restyling van de flessen van het merk Bru. Volgens Marc du Bois, gedelegeerd bestuurder van de Spadel-groep, is de Belgische consument erg bezig met duurzaamheid en geeft hij bij zijn inkopen vaak de voorkeur aan lokale producten.
De Belgische mineraalwaterfabrikant, die flink te lijden had onder de crisis van 2009, ontwikkelde een plan voor de herlancering van de verschillende merken. Zo heeft het bedrijf in 2010 de flessen plat water Spa Reine vernieuwd en de bruisende waters Spa Barisart en Spa Marie-Henriette. De groep heeft ook geïnvesteerd in een nieuwe bottellijn en de beroemde glazen Bru-fles aangepast aan de huidige smaak.
Spadel zal in mei drie nieuwe flessen lanceren (50cl, 80cl et 1,25 liter). Deze zullen een slanker design uiterlijk krijgen maar vooral milieuvriendelijker zijn.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?