Spar Lambrechts
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Spar Lambrechts
InSPARatie is de naam die Spar Lambrechts heeft gekozen voor zijn vernieuwde lifestylemagazine voor zijn klanten. 6 keer per jaar vindt de consument het magazine in de winkel en online. Het wordt geproduceerd in samenwerking met het agentschap Pubmarket.
InSPARatie is de opvolger van het ter ziele gegane Peper & Zout-magazine. Zes keer per jaar verschijnt het magazine van Spar Lambrechts dat een volledig nieuwe look en inhoud kreeg. InSPARatie zal klanten informeren en inspireren, hen kennis laten maken met de nieuwste producten, hen voorzien van recepten en tips & tricks om slimmer te shoppen. Het wordt een echt lifestylemagazine, waarin Belgische producten worden ontdekt, een kijkje wordt genomen achter de schermen van keukens van beroemdheden, twee Spar-winkeliers worden uitgedaagd voor een culinaire prestatie of actuele thema's worden behandeld, zoals in het eerste nummer. “In deze editie bespreken we koopkracht, in de volgende InSPARatie staan we stil bij gezond gelukkig zijn”, vertelt Nele Douce, marketing manager bij Spar Lambrechts. “Elke editie zal draaien rond één van de thema’s uit ons Spar DNA. Meer dan ooit willen we vertellen waar we bij SPAR voor staan.” Het magazine, dat ook online beschikbaar is, werd gemaakt in samenwerking met agentschap Pubmarket, waar de retailer al meer dan 20 jaar mee samenwerkt.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?