- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Na de editie van 2012, organiseren de Carrefour hypermarkten in oktober voor weer de “Straffe Maand”. Van 25 september tot en met 4 november kunnen klanten genieten van kortingen, gratis producten en andere wekelijkse aanbiedingen, en deelnemen aan een tombola ten voordele van SOS Kinderdorpen.
Tijdens de Straffe Maand-actie zijn er folders met uitzonderlijke promoties die ondersteund worden door animaties in de winkel en wekelijks verschillende aanbiedingen, zoals een LED-tv voor € 369 in plaats van € 499. Bovendien geven kassahostesses gratis producten weg wanneer een bepaalde jingle in de winkel wordt afgespeeld.
Met een tombola ten voordele van de organisatie SOS Kinderdorpen kunnen klanten ook een prijs winnen (een tv, tablet, espressomachine,…). Per aankoopschijf van €35 ontvangen ze een tombolabiljet waarmee ze elke week een prijs kunnen winnen. Carrefour schenkt 60% van de waarde van de tombolaprijzen en de cadeaus aan de kassa aan SOS Kinderdorpen, wat 105.000 euro zou moeten opbrengen.
De Straffe Maand komt ook aan bod in alle kanalen: op de website www.carrefour.eu kan je de aanbieding van de week winnen, op de Facebook-pagina van de Carrefour-hypermarkten staat er een link, in de folders, in het gratis Carrefour-magazine Simply You, in de bushokjes en op tv waar de voltallige familie Van Tricht de actie mee beleeft.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?