- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Dat de hype rond de wereldbeker voetbal en onze Rode Duivels zijn weg naar de supermarkt gevonden heeft, kon u al in ons magazine van april lezen. De merken zetten volop in op de voetbalgekte, niet in het minst door limited editions in WK-uitvoering te lanceren van hun producten. Een praktijk die ook de tv-makers van VTM opgevallen is, en inspireerde om er eens goed mee te lachen. Ze stuurden een vermomde Nathalie Meskens naar een vestiging van Carrefour om er zogezegde WK-producten aan de man te brengen. Enkele voorbeelden? Kevin De Bruyne-suiker, Lukakoeken en Vermaelen gehaktballen.
vmmaplayer={videoUrl:'http://flvpd.vtm.be/videocms/syndication/2014/05/27/201405261448567010032016057005056B763420000004932B00000D0F055358_2_0.mp4',width:400,height:225,title:'HLN | Heb jij al De Bruyne Suiker of Lukakoeken in huis?',imageUrl:'http://static4.syndication.vmma.be/sites/syndication.vmma.be/files/styles/vmmaplayer_big/public/videocms/image/2014/05/89a539b9b767a351f4ad02937d681bf9.jpg?itok=odsozK36',url:'http://syndication.vmma.be/content/heb-jij-al-de-bruyne-suiker-lukakoeken-huis',adZone:'/4064/syndication/hln/reclame_aub',program:'Reclame AUB'};Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?