- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De periode van de wijnbeurzen is aangebroken en vijf retailers zijn al volop bezig met promoties aan te bieden. Lidl was de eerste op 5 september, gevolgd op 11 september door Carrefour, Match en Colruyt. Delhaize begon de 12
de.De wijnbeurzen zijn evenveel een kans voor wijnliefhebbers om geld uit te sparen, als een mogelijkheid voor retailers om hun wijnaanbod in de kijker te zetten. Volgens cijfers van GfK werd in 2012 immers 62% van de wijnen in België in de supermarkt verkocht, en voor de mousserende wijnen is dat zelfs 67%.
Een overzicht van de wijnbeurzen:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?