Developed Records:
Facebook en de belgische food retailers: Vrienden?
De eerste analyse van de activiteit van de Belgische food retailers op Facebook heeft de eerste resultaten opgeleverd. Deze werden door Page Karma onderverdeeld in twee groepen. Allereerst is er de ‘bende van vier’, die pagina’s van de retailers bestudeert die meer dan 10 000 fans hebben. De tweede legt de lat lager, op pagina’s met meer dan 1000 aanhangers. Het onderzoek, dat op 14 juni werd bijgewerkt, houdt rekening met meerdere criteria. Niet alleen het aantal fans is hier van tel, maar ook hoeveel likes en comments de pagina gesprokkeld heeft, hoe groot het engagement is dus. Verder wordt er ook gekeken naar de posts die in de laatste zeven dagen werden gepubliceerd. (...)
Greener Packaging Award: het startschot!
“Nog een award ?” Een logische reacties van onze lezers, bij het ontdekken van de “Greener Packaging Award”. Alleen is er nooit tevoren een trofee geweest die nuttiger is dan deze. Omdat hij de aandacht wil vestigen op de enorme inspanningen die vandaag de dag qua milieubescherming door alle betrokken actoren worden geleverd, en omdat het meer doet dan belonen: inspireren, best practices aanduiden en zelfs de consument bewust maken van de inspanningen die worden gedaan. (...)
Zoute snacks ontsnappen aan de crisis
Hopelijk brengt de zomer toch nog genoeg lekker weer voor de familiebarbecues en feestjes onder vrienden, waar de rosé en de pilsjes rijkelijk vloeien terwijl iedereen in de schaal zoute aperitiefhapjes duikt. En als er geen zon is, gaan deze lekkere snacks er ook wel aan voor de tv. (...)