iStock
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
iStock
Vorige week vond de conferentie 'Feeding The Future' plaats, georganiseerd door Gondola Academy. Tijdens het evenement presenteerde GfK de nieuwste trends in de verscategorie, gebaseerd op exclusieve data.
'Feeding The Future' was een uitstekende gelegenheid voor veel spelers in de sector om de delicate kwestie van de toekomst van het voedselsysteem aan te kaarten. Omdat het op de lange termijn niet langer houdbaar is, moet het dringend worden omgevormd. Maar hoe? Alvorens veranderingen in gang te zetten, is het essentieel om een duidelijk inzicht te hebben in de trends die zich voordoen, en dit is precies wat GfK op 20 juni wilde doen in de categorie verse producten. Bij deze gelegenheid onthulde Jan De Boeck heel wat informatie die exclusief was voor zijn publiek, maar die we toch met onze lezers wilden delen.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?