Albert Heijn
- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Albert Heijn
Na boodschappenbezorging en expresbezorging heeft Albert Heijn een nieuwe bezorgservice gelanceerd: Maaltijd Thuis. De verse en gezonde maaltijden worden aan huis bezorgd en hoeven enkel nog opgewarmd te worden. De service zal beschikbaar zijn in Nederland, maar voorlopig nog niet in België.
Met Maaltijd Thuis kunnen Nederlandse klanten van Albert Heijn binnenkort wekelijks verse maaltijden bestellen om op te warmen. De gerechten zullen op een vaste dag door een vaste bezorger thuisbezorgd worden. De nieuwe service van Albert Heijn houdt ook rekening met persoonlijke eet- en dieetwensen zoals zoutarm, glutenvrij en vegetarisch. Het eten wordt zelfs kleiner gesneden als dat nodig zou zijn. Met dit nieuwe aanbod, dat zowel op jong als oud gericht is, wil de retailer “lekker, gezond en gevarieerd eten voor iedereen toegankelijk maken. Bovendien is het ideaal voor klanten die hulp kunnen gebruiken bij het op tafel zetten van een verse en gezonde maaltijd of gewoon op zoek zijn naar gemak.”
Belgische klanten die van deze dienst gebruik willen maken, zullen nog even geduld moeten hebben. "Voorlopig hebben we geen plannen om 'Maaltijd Thuis' in België uit te rollen”, vertelt Ann Maes, woordvoerster van Albert Heijn België. Hoewel zij de deur voor een eventuele uitrol van de dienst in België in de toekomst op een kier laat, wijst ze er wel op dat de Belgische en Nederlandse markt fundamenteel verschillend zijn, zowel qua omvang als wat betreft de middelen waarover de twee netwerken beschikken. Op dit moment kent AH in ons land twee thuisbezorgdiensten: één voor particulieren en één voor professionals, maar beide zijn voor een selectie van kruidenierswaren.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?