Albert Heijn
- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Albert Heijn
Albert Heijn stopt in Nederland met AH Compact, zijn gratis bezorgservice voor kleine huishoudens. Vanaf 26 november is het niet meer mogelijk om nog producten te bestellen via deze dienst. In ons land was de service nog niet uitgerold.
Na twee jaar zet Albert Heijn een punt achter zijn gratis bezorgdienst voor kleine huishoudens: AH Compact. Via die dienst kunnen consumenten kiezen uit een assortiment van bijna 6.000 dagelijkse boodschappen, waaronder veel vers en de bekende Prijsfavorieten. Bestellen kan voor een minimumbedrag van 35 euro via de speciale AH Compact-app, waarna de producten gratis aan huis worden geleverd. Hoewel de service in Nederland goed van de grond leek te komen - de service werd in maart nog uitgerold naar 13 extra steden - komt er nu een einde aan. “We hebben de afgelopen twee jaar waardevolle ervaringen opgedaan met AH Compact”, reageert Albert Heijn. "We gaan kijken hoe we de ervaringen van AH Compact meenemen in de verdere ontwikkeling van de AH app." Vanaf 26 november is het niet meer mogelijk om nog bestellingen door te geven. “En op 1 januari 2023 zal de app geheel uit de lucht zijn”, vervolgt de retailer. Klanten kunnen nadien wel nog steeds terecht in de AH-app of op de website van de retailer om producten aan huis te laten leveren, weliswaar tegen betaling.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?