AH
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
AH
Albert Heijn biedt al zijn zakelijke klanten 10% korting op alle biologische en AH Terra-producten. Dat laatste is de volledig plantaardige lijn van het huismerk. Het speelt daarmee naar eigen zeggen in op een groeiende vraag naar gezonde en duurzamere producten, ook in de zakelijke markt.
Albert Heijn wil de consumptie van biologische en eigen AH Terra-producten aanzwengelen. Het geeft zakelijke partners – bedrijven en organisaties - daarvoor een standaard korting van 10%, meldt het bedrijf. Vorige week heeft Albert Heijn zijn gamma plantaardige producten van zijn huismerk nog met 50 nieuwe producten uitgebreid tot 250. De supermarktketen breidde onlangs ook zijn aanwezigheid op de zakelijke markt in Nederland uit. “Voor veel van onze klanten is duurzaamheid heel belangrijk, net als voor ons,” zegt Rob Heesen, Directeur Business Development & Partnerships bij Albert Heijn. “Wij helpen onze zakelijke klanten op deze manier om makkelijker te kiezen voor biologische en plantaardige opties.”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?