- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De Duitse hard discounter Aldi is van plan om de Italiaanse markt te betreden. Dat heeft de keten bevestigd aan het Duitse vakblad Lebensmittel Zeitung. Italië zou het achttiende land worden waar Aldi aanwezig is.
Aldi Süd wil naar verluidt de komende jaren haar eerste winkels beginnen openen in het noorden van Italië. De marktbetreding wordt aangestuurd vanuit Oostenrijk door Aldi-dochter Hofer, die het nieuws ook bevestigde.
Grote concurrent Lidl is al sinds 1992 actief in Italië en heeft zo’n 600 vestigingen in het Zuid-Europese land.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?