- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Bol.com richt zich nu ook op Brussel en Wallonië met een Franstalige website. Voorheen was er voor die regio’s enkel een app beschikbaar.
Bol.com schakelt een versnelling hoger in Brussel en Wallonië. Nadat het in 2020 al een app lanceerde, is er nu ook een Franstalige website. “Een logische, volgende stap is bijgevolg om ons uitgebreide online winkelaanbod ook voor Franstalige Belgen gemakkelijk beschikbaar te maken”, aldus Boukje Taphoorn, marketingdirecteur bij de webwinkel. “In 2020 lanceerden we al een Franstalige app. Die heeft heel wat losgemaakt. Inmiddels kent één op de drie Franstalige Belgen ons en is de app al ruim 200.000 keer gedownload. Toch zien we dat momenteel nog zo’n 50 procent van onze Franstalige klanten vooral naar de Nederlandstalige website surft. Daarom hebben we besloten om een tandje bij te steken voor de lancering van de volledig Franstalige website, zodat iedereen nu in z’n eigen taal kan winkelen. Zo willen we het dagelijks leven ook voor onze Franstalige klanten makkelijker maken.” Het blijft niet bij de lancering van een Franstalige website. Het winkelplatform wil ook op zoek naar meer lokale Waalse en Brusselse verkooppartners om hun producten via bol.com aan te bieden.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?