Carrefour by Coco
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Carrefour by Coco
Carrefour België is een exclusieve samenwerking aangegaan met de Franse kook-app Coco voor de lancering ervan in België, kondigt het bedrijf aan.
Coco cooking, dat in 2023 in Frankrijk wordt gelanceerd, is een app die gebruikers betaalt om te koken. Voortbouwend op het succes in Frankrijk, waar de app al meer dan een miljoen gebruikers heeft, lanceert Coco nu ook op de Belgische markt, in samenwerking met Carrefour België. Het enige wat Coco by Carrefour-gebruikers moeten doen is een foto van het gerecht dat ze net hebben bereid op het platform posten om punten te verzamelen. Deze punten geven hen vervolgens toegang tot drie soorten beloningen: donaties van 20 euro aan een liefdadigheidspartner van Carrefour België (La Bourse aux Donations, Child Focus, Pink Ribbon of SOS Village D'Enfants), waardebonnen die geldig zijn in de winkels van de keten of gewoon een bankstorting van 20 euro. Naast het lonende aspect van de applicatie, die volgens Carrefour consumenten in staat stelt hun koopkracht te verbeteren, wil de keten zijn klanten ook aanmoedigen “om beter te eten en eetgewoonten aan te nemen die goed zijn voor hun gezondheid”.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?