Gondola
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Gondola
Gondola verkende de nieuwste formule van Carrefour België. Het nieuwe BuyBye-winkelconcept van Carrefour, met een oppervlakte van 18 m², bevindt zich in het Corporate Village in Zaventem, op een steenworp van de hoofdzetel van de retailer, en biedt tussen 200 en 250 producten aan in een compact, eenvoudig en snel concept.
Om in de winkel te komen, duw je niet zomaar de deur open. Er wordt gevraagd om buiten bij de ingang je bankkaart voor de scanner te houden of om via de mobiele app van Carrefour je QR-code te scannen. En binnen vind je geen schappen of kassa's. Het enige wat je te doen staat is je kaart te scannen op de kleine lezer links van je voor en na het openen van elke koelkast, en dat is het! Een 100% autonome klantenervaring, dankzij de nieuwe generatie intelligente koelkasten.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?