- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Carrefour Media, de publicitaire regie van Carrefour Frankrijk, wenst zijn klantengegevens ten gelde te maken door AOS (Audience Operating System) van Acxiom te koppelen aan haar CRM. Carrefour België is niet meteen betrokken partij aangezien de distributeur in België niet werkt met het systeem van Acxiom.
Carrefour Frankrijk wenst haar klantengegevens te delen met haar partners. “Het is nu reeds twee jaar dat we overwegen om een neiuwe markt aan te boren, en onze Data marketing toegankelijk te maken voor onze mediapartners”, aldus Jean François Pagnoux, Directeur Carrefour Media. “De ontplooing van AOS bij Carrefour Media zal ervoor zorgen dat we onze media-aankopen kunnen optimaliseren, ons publiek ten gelde kunnen maken en het engagement van onze consumenten ten opzichte van het enseigne Carrefour kunnen verbeteren. Deze resoluut innovatieve technologie meet marketingactiviteiten en garandeert een optimale bescherming van de gegevens in een beveiligde omgeving.”
Concreet zal AOS ons toestaan om elke vorm van interactie tussen de merken en de consumenten te behandelen, te integreren en te analyseren en zal ons zo een grondige kennis van de verschillende individuen verschaffen. De informatie wordt anoniem behandeld en zal zo de engagementen van de twee partners met betrekking tot de bescherming van de gegevens respecteren.
“Wij zien fier dat we met Carrefour Media kunnen samenwerken om het eerste AOS platform van Europa te ontwikkelen”, zegt Vihan Sharma, Managing Director Acxiom Frankrijk.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?