Carrefour België lanceert www.popup.be, een online pop-upstore die als virtueel uitstalraam dient om de tijdelijke thema-assortimenten bij de retailer voor te stellen.

Concreet opent de pop-upstore enkel zijn virtuele deuren als er een tijdelijke verkoop plaatsvindt. Dat kunnen tuinmeubelen, artikelen voor het nieuwe schooljaar, wijn, sinterklaasacties en veel meer zijn. De aftrap van popup.be wordt echter gegeven door de Rode Duivels. Speciaal voor de lancering steekt de pop-upstore van wal met een selectie van 65 verschillende Rode Duivels-artikelen. “Zo willen we de officiële Red Devils Corner van Carrefour bij iedereen in de huiskamer brengen”, klinkt het bij Carrefour.

Klanten vernemen via verschillende kanalen dat er een verkoop aankomt: via e-mail, banners op de website carrefour.eu, de sociale media, de folders, en binnenkort ook per sms. Zodra een verkoop op de agenda staat, geeft een teller de start aan. Wie het eerst komt, het eerst maalt ... en de voorraad is beperkt.

Iedereen kan winkelen op de pop-upstore, en alle zijn aankopen worden thuis geleverd bij de klant. Klanten met een Carrefour Bonus Card sparen ook bij elke aankoop op pop-up.be Bonuspunten. 

Waarom een pop-upstore?


“De pop-upstore is voor Carrefour een manier om een nieuwe doelgroep, de onlineshopper, aan te spreken, klanten interessante aanbiedingen voor te stellen, volumes te verkopen die te klein zijn om in het klassieke distributienetwerk te verdelen en af en toe een stockverkoop te houden”, klinkt het bij de retailer.