- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Vandaag is het meer dan ooit belangrijk dat u zich als retailer inleeft in de wereld van uw consument. Dat kan enkel door te denken en doen als uw consument, op verschillende momenten en via verschillende kanalen. Voor, tijdens en na het winkelen. Een crossmediale aanpak is cruciaal om uw publiek optimaal te bereiken. Het BENELUX platform voor Shoppermarketing POPAI wil u aanzetten tot actie, zodat u optimaal kunt communiceren met klanten.
Op het congres Shopper marketing at Retail leren nationale en internationale experten u meer bij op het gebied van 360° communicatie. Zo geeft Dirk Oosterlinck van de Belgische Post meer uitleg over Shop & Deliver en heeft Matteo Bressanin van Nespresso het over de belangen van productervaring. Met sessies van andere grote namen als Belgacom, Campbell Foods en Kraft Foods bent u op het einde van de dag klaar om een extra dimensie te geven aan de relatie met uw consumenten.
Shopper marketing at Retail gaat door op donderdag 18 oktober 2012 van 11 uur 30 tot 18 uur in La Mot te Mechelen. Popai-leden betalen 250 euro.
Voor meer informatie:http://www.popai.nl/Pages/INSPIRE/51/Jaarprogramma.html
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?