- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Bierazijn, kaas met lava, geroosterde krekels en chips van varkensvlees. Op de tweejaarlijkse beurs Anuga stelde de internationale voedingsindustrie een pak innovaties en nieuwe trends voor. Wij waren erbij en maakten een selectie.
Klassieke vleesproducten namen enkele hallen in beslag op Anuga 2019, met nadruk op kwaliteitsproducten met een duidelijke afkomst en innovatie. Zo waren er producten die de nadruk legden op gezondheid en uitpakten met minder vet, zoals Grillido. Het ging zelfs nog verder met de introductie van een zogeheten ‘sportworst’, met minder vet en meer proteïnen: ideaal voor wie enkele kilometers gelopen heeft. “Perfect voor onderweg!”, luidde de slogan bij het product.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?