- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Facebook zal in de loop van de maand merken toestaan hun eigen Timeline te creëren op Facebook, zo heeft de leiding van het bedrijf bekendgemaakt. De Timeline, dat is die nieuwe lay-out die september jongstleden werd gelanceerd en waarmee teruggegaan kan worden naar de dag waarop de gebruiker op het sociale netwerk betrad. Nu zal deze dus ook beschikbaar worden voor merken, hoewel ze hun eigen identiteit hebben. Binnenkort zal door de partners een bèta-versie worden getest, voordat deze naar andere merken wordt uitgebreid.
Met dit nieuwe format zouden merken hun eigen applicaties kunnen ontwikkelen. Het chronologische aspect zal bovendien de geschiedenis van het merk sinds het ontstaan ervan kunnen laten herleven. Facebook zal de nieuwe lay-out tijdens zijn Marketing Conferentie op 29 februari in New York presenteren.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?