- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Delhaize start met delivery+, een abonnementsformule voor haar e-commerce-thuisleveringsaanbod. De abonnementsformule is beschikbaar in Brussel, Antwerpen, Luik, Gent en Leuven.
Delhaize ziet het belang van e-commerce toenemen en speelt daarop in met een abonnementsformule voor aan huis geleverde online bestellingen. “Klanten hebben de afgelopen maanden via bevragingen te kennen gegeven dat ze graag gebruik zouden maken van een voordeligere formule”, zegt Delhaize in een persbericht. Daarom lanceert het nu de abonnementsformule delivery+ voor de inwoners van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, Antwerpen, Luik, Gent en Leuven. Vanaf 10 euro per maand kunnen klanten genieten van onbeperkte levering, maar ook van voordelen zoals gratis producten en voorrang bij het resereveren van specifieke tijdslots.
Delhaize is de eerste Belgische foodretailer die met een bezorgabonnement start. Eind vorig jaar lanceerde Carrefour in Frankrijk een abonnement voor grote leveringen, waarbij klanten gratis thuisleveringen krijgen, met erbovenop een korting van 5%. In Nederland test Jumbo momenteel het maandabonnement Bezorgeloos. Albert Heijn heeft Mijn Albert Heijn Premium die klanten allerlei voordelen geeft.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?