Plus Summer Special "Festivalgangers die live filmen in de winkel is het summum van visibiliteit"
Carrefour
Carrefour
#3 Het startschot voor de zomer is gegeven. Tijd voor cocktails op het strand, leuke uitstapjes met vrienden, festivals en nog veel meer. Voor retailers is het weer alle hens aan dek. Hoe spelen ze in op die vakantiedrukte? Voor onze zomerreeks trok Gondola naar supermarkten in de buurt van vakantiebestemmingen. Deze keer is het de beurt aan de Carrefour-winkel op Tomorrowland.
Tomorrowland, het bekendste internationale muziekfestival ter wereld, strijkt dit jaar voor de 16de keer neer in De Schorre in Boom en hoe: maar liefst 3 weekends vol feestplezier, goed voor in totaal zo’n 680.000 festivalgangers uit meer dan 200 landen en zo'n 40.000 bezoekers op de camping van Tomorrowland: DreamVille. De ideale gelegenheid voor Gondola om eens een bezoekje te brengen aan het festival en te gaan kijken welke impact zo’n festival heeft op de aanwezige retailers. We trokken naar de Carrefour-winkel op de camping, meteen ook de enige supermarkt die er aanwezig is, en spraken er met Arnaud Lesne, innovation director bij Carrefour.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?