- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Giny Boer is sinds 1 januari 2021 de leading lady van kledingketen C&A. Met een groot herstructureringsplan wil ze de keten duurzamer, wendbaarder en meer klaar voor de toekomst maken. Een gesprek met deze CEO, die recent spreker was op Gondola Day.
De pandemie was voor iedereen een uitdaging, niet alleen voor C&A. Het businessmodel in de textielindustrie was al voor de pandemie aan het veranderen door een veranderende marktomgeving dat te wijten is aan nieuw klantengedrag. De pandemie heeft die trend versneld. Daardoor realiseerde ik mij, dat de textielindustrie drastisch moet veranderen.
Over het algemeen is het gemakkelijk om van buitenaf kritiek te leveren, maar het is veel effectiever om actief deel te nemen aan de transformatie naar een duurzamere en eerlijkere modeproductie. Dat is hoe wij onze uitdaging samen met onze klanten zien. Veel van onze klanten merken nu al dat duurzaamheid, kwaliteit en een faire prijs geen contradicties zijn. Daarom waarderen onze klanten C&A - online en offline.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?