- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Een primeur voor België! De tijd dat er geen academische vorming van hoog niveau bestond die alle facetten van het werken op topniveau in de retail omvat, is definitief voorbij. Solvay Brussels School of Economics & Management en Gondola slaan de handen in elkaar en starten deze academische én praktische opleiding in retail- en distributiemanagement. De theorie wordt onderwezen door professoren van Solvay en de VUB. Concrete ‘cases’ worden uit de doeken gedaan door de beste CEO’s. Tijdens vijf intensieve vormingsperiodes worden 13 modules behandeld, elk onder toezicht van een academisch verantwoordelijke, een expert ter zake. Alle managementaspecten van de distributie komen om de beurt aan bod. De opleiding start in september, inschrijvingen zijn reeds gestart. Deze opleiding staat open voor jonge kaderleden uit de retail- en FMCG-sector, zowel food als non-food. Tijdens een korte en intensieve periode van vijf keer drie dagen krijgen de deelnemers alle tools in handen om op hoog niveau mee te draaien in de hedendaagse retailwereld.
Info & inschrijvingen:http://www.solvay.edu/retail-NL
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?